Descriere produs
Plasa antiderapanta din lant cementat cu crampoane tip „spargator de gheata” pentru o aderenta foarte buna pe sol acoperit gheata, zapada sau noroi. Solutia profesionala pentru camioane de dimensiuni medii sau mari care opereaza pe drumuri forestiere sau drumuri publice
Performante:
- Cementare: tratament termic special prin care creste forta de rupere iar suprafata lantului este durificata pentru rezistenta la uzura in conditii extreme de utilizare
- Materiale extrem de rezistente la rupere: lantul, crampoanele si componentele din calea de rulare fabricate din aliaj de otel special pentru performante maxime
- Design special pentru performante maxime:
- zalele lantului prevazute cu crampoane tip „V – spargator de gheata” pentru tractiune foarte buna
- Design eficient , dispunerea lantului din calea de rulare in „Z”
- Chei de strangere pentru tensionare simpla si eficienta pe orice anvelopa
- Autocuratarea in timpul rularii (datorita dimensiunii optime a romburilor)
Caracteristici:
- Model plasa antiderapanta: Z
- Crampoane V sudate electric prin presiune in puncte
- Lantul din calea de rulare: lant cementat diametru za 8 mm. Fiecare za echipata cu crampoane 8mm
- Cementare / durificare: 52-55 HRC la suprafata (adancime de 0.6mm), 36 HRC in interiorul materialului
- Lantul de laterala: lant industrial 7-8 mm
Aplicatii:
- Camioane forestiere de dimensiuni mari sau medii
- Camioane, utilaje de dezapezire, utilaje de constructii care opereaza in teren dificil.
Tehnologia de cementare
Tratamentul termic special de durificare se utilizeaza pentru a creste performantele otelului in conditii dificile sau extreme.
Otelul netratat are continut scazut de carbon si in consecinta rezistanta mica la uzura si rupere. In urma procesului de cementare suprafata lantului va fi durificata pentru rezistenta maxima la uzura. In interior otelul va avea o rezistenta foarte buna la rupere dar va si va prelua socurile astfel incat zaua de lant sa nu se fisureze.
Procesul de cementare este unul extrem de elaborios cu temperaturi extreme si timpi foarte bine stabiliti intre etapele de ardere si racire.
